agaclar.net

Geri Dön   agaclar.net > Hayvanlar > Evcil Hayvanlar > Evcil Hayvanlar / Genel
(https)




Beğeni Düzeni135Beğeniler

 
 
Bookmark and Share Dış Bağlantılar Konu Araçları Mod Seç
Prev Önceki mesaj   Sonraki mesaj Next
Eski 06-12-2012, 09:04   #26
Ağaç Dostu
 
gülenmelek's Avatar
 
Giriş Tarihi: 16-04-2007
Şehir: Ankara
Mesajlar: 1,429
Galeri: 2
Sevgili ilksenozturk, dün yine klasik bir yardım mesajı gördüm "Gönderdiğiniz mamalar için teşekkür ediyoruz. Ama 500 köpek için bu mamaların düzenli gelmesi lazım" diyordu. Dile kolay, 500 köpek diyor. Niye bu kadar köpek yahu, anlamıyorum ki Hastası da orada, sağlamı da. Barınaklar yardım organı mı olmalı, yoksa dışarıda gördüğü her, her canlıyı bünyesinde mi barındırmalı ? Benim karşı çıktığım konu bu. Yoksa 3-5-20 can kurtulmuş tabi ki buna sevinir ve mutlu olurum. Ama barınaklar aşmış artık. Hangi barınak fotosuna bakarsanız bakın, videosunu izlerseniz izleyin sağlıklı hayvanları mutlaka göreceksiniz. Kısırlaştırılsınlar, kesinlikle bundan yanayım. O zaman ortalıkta bu kadar can olmaz, çok fazlalar diye belediyelerce toplanıp kuş uçmaz kervan geçmez yerlere atılmazlar, sarı iğnelerle öldürülmezler, ortalıkta bu kadar fazla olmayınca bencil insan gözüne batmazlar, onların oyuncağı olmazlar v.s. v.s.

gülenmelek Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
 


Gönderme Kuralları
Yeni konu gönderemezsiniz
Konulara yanıt veremezsiniz
Ek dosya yükleyemezsiniz
Kendi gönderilerinizi düzenleyemezsiniz

BB code Açık
Smilies Açık
[IMG] Kodu Açık
HTML Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum saati Türkiye saatine göredir. GMT +2. Şu an saat: 22:14.
(Türkiye için GMT +2 seçilmelidir.)


Forum vBulletin Version 3.8.5 Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0
agaclar.net © 2004 - 2026