![]() |
|
|
|
#5 |
|
Moderatör
Giriş Tarihi: 08-05-2012
Şehir: Istanbul
Mesajlar: 1,774
|
Bu sabah mayamı ekmek yapmak üzere hazırladıktan sonra işe gittim. Dönüşte trafikte beklenmedik bir durum olunca vaktinden geç eve geldim ve mayam tam 2 katına kadar kabarmıştı. Damızlık ayırmak için tavsiye edilen 1,5 seviyesini geçmiş olsam da yine de 50 gram kadar ayırıp buzdolabına kaldırdım. ![]() Bu aşamada 100 gram mayayı video tarifindeki gibi suya koydum ve maya suda yüzdü. Otoliz aşamasını geçip ilk katlamayı yaptım. Şimdi saatimi kurdum , ikinci katlama için bekliyorum. Sayın TigerX, eğer müsaitseniz ve diğer arkadaşlardan da bu aşamaya gelenler var ise ekmek yapımı için yeni konu açabiliriz. Çeşitli aşamalardan fotoğraf yükleyebilirim. |
|
|
|
|
|