agaclar.net

Geri Dön   agaclar.net > Mutfak > Hamurişleri, Tatlılar, Çerezler > Ekmek
(https)




Beğeni Düzeni81Beğeniler

 
 
Bookmark and Share Dış Bağlantılar Konu Araçları Mod Seç
Prev Önceki mesaj   Sonraki mesaj Next
Eski 02-03-2015, 17:13   #5
Moderatör
 
Giriş Tarihi: 08-05-2012
Şehir: Istanbul
Mesajlar: 1,774
Bu sabah mayamı ekmek yapmak üzere hazırladıktan sonra işe gittim. Dönüşte trafikte beklenmedik bir durum olunca vaktinden geç eve geldim ve mayam tam 2 katına kadar kabarmıştı. Damızlık ayırmak için tavsiye edilen 1,5 seviyesini geçmiş olsam da yine de 50 gram kadar ayırıp buzdolabına kaldırdım.

Name:  image.jpg
Views: 1197
Size:  46.5 KB

Bu aşamada 100 gram mayayı video tarifindeki gibi suya koydum ve maya suda yüzdü. Otoliz aşamasını geçip ilk katlamayı yaptım. Şimdi saatimi kurdum , ikinci katlama için bekliyorum.

Sayın TigerX, eğer müsaitseniz ve diğer arkadaşlardan da bu aşamaya gelenler var ise ekmek yapımı için yeni konu açabiliriz.

Çeşitli aşamalardan fotoğraf yükleyebilirim.

Kiraz beğendi.
Ozlem A Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
 


Gönderme Kuralları
Yeni konu gönderemezsiniz
Konulara yanıt veremezsiniz
Ek dosya yükleyemezsiniz
Kendi gönderilerinizi düzenleyemezsiniz

BB code Açık
Smilies Açık
[IMG] Kodu Açık
HTML Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum saati Türkiye saatine göredir. GMT +2. Şu an saat: 09:46.
(Türkiye için GMT +2 seçilmelidir.)


Forum vBulletin Version 3.8.5 Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0
agaclar.net © 2004 - 2026