![]() |
|
|
|
|
|
#1 |
|
Ağaçsever
Giriş Tarihi: 01-01-2013
Şehir: Mugla
Mesajlar: 55
|
selam arkadaslar ben Datca dan Ozgur Donmez yurt disindan bir kac yil once getirdigim cilek guavasi ve sari guavayi 3 gun once serama viyollere dikmistim. bugun penceresini acmaya gittigimde yesil bir suru sey gordum viyollerde once ot sandim cikanlari ama sonra burdan resimlere bakinca Guavalarin ciktigini anladim ![]() Düzenleyen Mr papaya : 30-01-2014 saat 17:22 |
|
|
|
|
|
#3 | |
|
Ağaçsever
Giriş Tarihi: 01-01-2013
Şehir: Mugla
Mesajlar: 55
|
Alıntı:
arkadas ya ham ini yedi **** damak zevki farkli. yetismis meyvenin tadi dehset guzel olur ozellikle suyunu SIKARSANIZ cok hosunuza gider. keske olsada icsek. C vitamini en yuksek meyvelerden biridir ayrica. |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Ağaçsever
Giriş Tarihi: 14-05-2013
Şehir: ANTALYA
Mesajlar: 47
|
elinde tohum olan varsa deneme amaçlı bana gönderebilecek var mı acaba? |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Ağaçsever
Giriş Tarihi: 27-04-2009
Şehir: HATAY
Mesajlar: 68
|
bahçemde uzun zamandır uğraşıp büyüttüğüm çok değişik guava türlerim var asya guavasının tadı müthiş 3-4 tanesi 1 kiloya yakın oluyor fotoğraflarını yükleyebilirsem paylaşacağım |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Ağaçsever
Giriş Tarihi: 27-04-2009
Şehir: HATAY
Mesajlar: 68
|
342 nolu mesajdaki fidanlar yüksek ihtimalle incir |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Moderatör
Giriş Tarihi: 08-05-2012
Şehir: Istanbul
Mesajlar: 1,774
|
Tadı da kokusu da harika, çileğe yakın çok tatlı. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Ağaç Dostu
|
Tatma fırsatı buldum. Her iki cinsi de beğendim. Sarı guava hem boyut hem lezzet bakımından üstün nazarımda. Kendi yetiştirdiğimi beğenmemem Izmirde yeterli nem sağlama şansımın olmamasından. Sarı olanı armutu andırıyor bence. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 11-05-2009
Şehir: Mugla-Gokova
Mesajlar: 426
|
sari guava
Arkadaslar, su meyvelere bakin. Forumdaki bir arkadasimin sayesinde meyveler elime ulasti, sagolsun. Bir kismini yedik, kalanlardan recel-marmelat yaptim. Tadini begenmeyenlere kesinlikle tavsiye ediyorum, cok guzel bir tat ortaya cikiyor ve koku tabii. Oglum bu yaptigim en guzel receli dedi. Diger meyveler gibi hic kararmiyor soyulduktan sonra. Guney Amerikada en cok o sekilde tuketiyorlarmis, recel, komposto veya meyve suyu yapiyorlar. |
|
|
|
|
|
#15 | |
|
Ağaç Dostu
|
Alıntı:
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 20-05-2017
Şehir: Bursa ( Gemlik - Osmangazi )
Mesajlar: 1,475
|
O zaman onun fidanından alayım teşekkür ederim ![]() GM 5 Plus d cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Yeni Üye
Giriş Tarihi: 11-10-2014
Şehir: antalya
Mesajlar: 25
|
arkadaşlar guavayı yaklaşık bir senedir balkonda saksıda yetiştiriyorum bütün çiçeklerini döktü sadece bir tane veyvesi var oda olsun diye dua ediyorum yayınlarınız için *** ederim çok faydalı oldu |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Ağaçsever
Giriş Tarihi: 03-12-2007
Şehir: istanbul
Mesajlar: 34
|
Bahçemde çilek guava var. Bu yıl iki meyve vermişti. biri düşmüş kurban bayramında tek meyveyi dörde bölüp tattırdım millete herkes beğendi. Yani tadı dendiği gibi lezzetsiz değil. |
|
|
|
|
|
#21 |
|
Yeni Üye
Giriş Tarihi: 28-02-2012
Şehir: mersin
Mesajlar: 5
|
Bu meyvelerin çoğu bende var .çilek guavanın tadı çok güzeldir ağaç büyüdükçe meyvside biraz daha irileşir.Diğer guavalarda lezzetli genelde buralarda hepsini fidanı var. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Yeni Üye
Giriş Tarihi: 25-08-2014
Şehir: antalya
Mesajlar: 27
|
merhaba arkadaşlar bende buğün guava çilek aldım guava yaprak döken bi türmüdür meyve çekirdekleri tohum olarak kullanılırmı eyer kullanılırsa kaç sene sonra meyve verir çelik almak daha mantıklı sanırım ev içinde yaşarmı yardımlarınız için şimdiden teşekür ederim |
|
|
|
|
|
#23 | |
|
Ağaç Dostu
|
Alıntı:
Sadece yeni sürgünler kurudu. Yaprak dökmüyor. Tohumdan denemedim, Eylül çeliklerimin hiçbiri sonuç vermedi. Nisanda tekrar deneme yapacağım. Ama başarılı olanlar vardır mutlaka. |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Ağaçsever
Giriş Tarihi: 27-04-2009
Şehir: HATAY
Mesajlar: 68
|
Arkadaşlar en büyük hobim dünyadaki bütün guava türlerini edinip yetiştirmek idi. Büyük ölçüde de başardım.Geniş bir guava koleksiyonuna sahibim. guava her sene yapraklarını yenilemek zorunda kalır.İlkbaharda yeni sürgün ve yapraklarla ağaçlar kendini yeniler |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Ağaçsever
Giriş Tarihi: 14-05-2013
Şehir: ANTALYA
Mesajlar: 47
|
çelik gönderebilecek olan varsa ben hertürlü çeşitine talibim. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Yeni Üye
Giriş Tarihi: 03-03-2015
Şehir: MERSİN
Mesajlar: 8
|
arkadaşlar elimde guava tohumları var sizce nasıl çimlendirmeliyim bunları ,detaylıca yazabilirmisiniz rica etsem |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Ağaçsever
Giriş Tarihi: 27-04-2009
Şehir: HATAY
Mesajlar: 68
|
Elimde hemen hemen bütün guava türlerinin fidanları var fotoğraflarını yükleyebilirsem paylaşacağım |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Yeni Üye
Giriş Tarihi: 14-03-2012
Şehir: ISPARTA
Mesajlar: 10
|
guvana hasta
Su damlasına benzeyen seyler var zamanla yaprakları kurtuyo ne yapabilirim |
|
|
|
![]() |
|
|