![]() |
|
|
|
#11 | |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 16-01-2012
Şehir: Antalya
Mesajlar: 405
|
Alıntı:
Hep diyiyorsunuz ya keşke önce bir sorsaydın diye, ben de şimdi diyiyorum ki bu yorumu yapmadan önce niyetimi sorsaydınız. ![]() Benim en büyük hobim ve tutkum, ateşli silahlar, bunların çalışma mekanizmaları ve ateşli silahlara yapılabilecek modifiyelerdir. Avcılık, bu hevesimin sonucu ortaya çıkan ve benim için ikinci planda kalan bir hobidir. Ayrıca kişinin silah bulundurma & taşıma hakkını da en doğal haklarından biri olarak görüyorum ve Umut Vakfı'na bu sebeple karşıyım. Endişelerinizde haklı olabilirsiniz ama konu çığrından çıkacak olursa, kilitleyebilirdiniz. Silmek bana göre doğru olmadı ama sizin bileceğiniz bir şey tabi. Düzenleyen syılmaz : 08-04-2012 saat 14:57 Neden: Düzenleme. |
|
|
|
|
|
|