![]() |
|
|
|||||||
| Anket Sonuçlarını Göster: GDO'lu besinler tüketmek ister misiniz? | |||
| GDO'suz olduğunu bilmek istiyorum |
|
243 | 98.38% |
| Binde dokuza kadar GDO'lu içerik benim için sakıncasızdır |
|
2 | 0.81% |
| Benim için olmuş, olmamış farketmez |
|
2 | 0.81% |
| Oy Verenler: 247. Bu ankete oy veremezsiniz | |||
|
|
|
Dış Bağlantılar | Konu Araçları | Mod Seç |
|
|
#10 | |||
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 08-03-2012
Şehir: ANKARA
Mesajlar: 209
|
Alıntı:
Ama yine de bunu bir tür aşımı olarak değerlendirmiyorum. Aynı makale aynen şu yazılmış: Alıntı:
Yine de sözümü geri alıyorum. Gereksiz bir itiraz oldu. Alıntı:
![]() Ben muhalefet görevindeyim. ![]() |
|||
|
|
|
|
|