27-07-2008, 22:45
|
#24
|
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 03-06-2005
Şehir: Didim
Mesajlar: 741
|
Alıntı:
Orijinal Mesaj Sahibi imgelem
Geçen sonbaharda gittim uzun bir zamandan sonra Giresun'a ve yapılan yolu ilk kez gördüm.İçim sızladı,gözlerim doldu.Çocukluğumun o güzelim plajları,kumsalları artık yoktu ..
..
|
imgelem, ne güzelmiş çocukluk anılarınız 
Bu güzelim son kumsallar için, sizin gibi üzülen ve bir sanat çalışmasıyla halkın karşınına çıkan bir sanatçı başbakanına yaranmanın dozunu kaçıran bir belediye başkanı tarafından o sahillerden kovulmuş.
Korkarım bu yol Bulgaristana kadar Kardenizi kıskıcacına alacak.... 
|
|
|