agaclar.net

Geri Dön   agaclar.net > Doğaya ve Yaşamınıza Sahip Çıkın > Daha İyi Bir Yaşam İçin
(https)




 
 
Bookmark and Share Dış Bağlantılar Konu Araçları Mod Seç
Prev Önceki mesaj   Sonraki mesaj Next
Eski 15-05-2005, 23:46   #11
Ağaç Dostu
 
sezinci's Avatar
 
Giriş Tarihi: 26-11-2004
Şehir: İstanbul
Mesajlar: 2,969
Galeri: 28
Vakıflar ve dernekler de bu işi bir reklam aracı oalrak kullanmasınlar. Çünkü bu iş gönül işidir ve vakıf ve dernekler ticari amacı olamyan kuruluşlardır. Bu sadece devletin görevi değil tüm halkımızın görevidir. Reklam yapmak yerine bu sevgiyi tüm halka aşılamak daha iyi olmaz mı?

Bu işi de yine en iyi OGM yapıyor. En basit örnekle tüm masrafları OGM tarafından karşılanan bir çocuk tiyatrosu her yıl tüm Türkiye'yi dolaşır. Çocuklar için Sincap isimli bir dergi çıkarır ve bu dergi kırsal kesimdeki çocuklara ulaştırılır.

Anlatmak istediğim "şunu yaptık, bunu yaptık" demek yerine insanları eğitmek gerekir.

sezinci Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
 


Gönderme Kuralları
Yeni konu gönderemezsiniz
Konulara yanıt veremezsiniz
Ek dosya yükleyemezsiniz
Kendi gönderilerinizi düzenleyemezsiniz

BB code Açık
Smilies Açık
[IMG] Kodu Açık
HTML Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum saati Türkiye saatine göredir. GMT +2. Şu an saat: 03:22.
(Türkiye için GMT +2 seçilmelidir.)


Forum vBulletin Version 3.8.5 Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0
agaclar.net © 2004 - 2026