![]() |
|
|
|
|
|
#1 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 26-07-2007
Şehir: KAHRAMANMARAŞ
Mesajlar: 113
|
Bütün üyelere çok teşekkür ediyorum. Ben liseden henüz mezun oldum.Gerçekten buradaki büyüklerimin fikirleri benim için çok önemliydi.Ailem başta olmak üzere bizi destekleyen kimse yok.Hepinizin tavsiyelerini vs. değerlendireceğim Hatalarımı düzelteceğim. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ağaç Dostu
|
Sevgili Siboş, ben de sana teşekkür ediyorum. Bu yaşta faydalı bir şeyler yapmayı düşünmen çok güzel. Tabii sana yöneltilen eleştirileri anlayışla karşılaman da daha bir güzel. Bizim eleştirilerimiz de senin düşündüğün işte başarılı olmana yardımcı olmaya yönelik. Başarılar diliyorum. Sevgilerimle. |
|
|
|
![]() |
|
|