agaclar.net

Geri Dön   agaclar.net > Bitki Dünyası > Çalılar
(https)




Beğeni Düzeni130Beğeniler

 
 
Bookmark and Share Dış Bağlantılar Konu Araçları Mod Seç
Prev Önceki mesaj   Sonraki mesaj Next
Eski 06-05-2013, 22:41   #12
Ağaç Dostu
 
Eser İlhan's Avatar
 
Giriş Tarihi: 04-03-2007
Şehir: Istanbul
Mesajlar: 1,298
Galeri: 1
Alıntı:
Orijinal Mesaj Sahibi gülenmelek Mesajı Göster
Bir türlü dilinden anlamadığım bir bitki bu. Herhalde evde bile olsa kışın yapraklarının tamamı olmasa da bir kısmını döküyor diye düşünüyorum. Bitki besini de versem, suyuna dikkat de etsem bir türlü bu yapraklara çözüm bulamadım. Neyse, bir şekilde yaşıyor ve güzelliği ile beni mutlu ediyor. Geçen sene 6, bu sene 7 çiçek. Gelişme var galiba Kırmızısı daha bir canlı, daha sorunsuz, ama onun da dalları çok ince
Kırmızı çiçeklisinden olan bitkim sizin de söylediğiniz gibi sonbaharda yaprak dökmeğe başladı. O kadar kel oldu ki dayanmayıp (bitkiyi kaybetmeyi de göze alarak) çok derinden budadım ve hiç yapraksız bıraktım. Az az sulamaya devam ettim kış boyunca. Kışı kapalı balkonda öylece sade dal halinde geçirdi. Baharla birlikte ise her yerinden minicik yapraklar çıkmaya başladı ve bu yapraklar neredeyse gözle görülür bir hızla büyüdüler. Şu anda henüz çiçeksiz olmakla birlikte üzeri gür ve taze yapraklarla dolu Eminim çiçekler de yakında gelir.

sonkez ve mügem beğendi.
Eser İlhan Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
 

Konu Araçları
Mod Seç

Gönderme Kuralları
Yeni konu gönderemezsiniz
Konulara yanıt veremezsiniz
Ek dosya yükleyemezsiniz
Kendi gönderilerinizi düzenleyemezsiniz

BB code Açık
Smilies Açık
[IMG] Kodu Kapalı
HTML Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum saati Türkiye saatine göredir. GMT +2. Şu an saat: 13:37.
(Türkiye için GMT +2 seçilmelidir.)


Forum vBulletin Version 3.8.5 Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0
agaclar.net © 2004 - 2026