![]() |
|
|
|
|
|
#1 |
|
agaclar.net
Giriş Tarihi: 22-03-2007
Şehir: Kocaeli
Mesajlar: 9,052
|
Kazım bey, arazinizin %5'ine kadar (toplam kullanım alanı olarak), en fazla iki katlı ve 250 m2'yi geçmeyecek şekilde bağ evi statüsünde ev yapabilmeniz lazım. |
|
|
|
![]() |
| Konu Araçları | |
| Mod Seç | |
|
|