![]() |
|
|
|
#40 |
|
Yeni Üye
Giriş Tarihi: 18-03-2008
Şehir: istanbul
Mesajlar: 6
|
Merhabalar, sıfırdan bodrumu olan, tek katlı taş ev için sulu sistem soba düşünüyorum, sadece dış cephe taştan olsun diye planladım; yerden ısıtma sistemi uygunmudur sizce? Bu arada yakıt olarak zeytin odunu kullanılacak. Teşekkürler |
|
|
|
|
|