28-12-2006, 16:15
|
#11
|
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 21-10-2006
Şehir: HATAY-İZMİR
Mesajlar: 2,272
|
Memet Bey galiba bu sene kaybolacak bu çiçekler forumda hiç kimse bende var demiyor. Hele şu sellukayı bulayım birde üreteyim son tohumuna kadar paylaşacağıma söz veriyorum.
|
|
|