![]() |
|
|
|
#11 |
|
Yeni Üye
Giriş Tarihi: 14-11-2011
Şehir: İzmir
Mesajlar: 26
|
Sayın drhegeli Siz iyiniyetli olarak bir girişimde bulunmuşsunuz. Ortada suç yok ki suçlama olsun, kaldı ki bu benim haddime değil. Ben sadece gözlemlerimi aktarmak istemiştim; ama madem uluslararası yazışma grupları, dernek üyelikleri vs. ile ilişkileri olan bir kitle ile karşı karşıyayım, o zaman benim gözlemlerime, deneyimlerime ne gerek; bunların kat be katı onlarda mevcut, oralardan edinebilirsiniz, başarılar. Sevgiyle kalın ... Z.İ. |
|
|
|
|
|