![]() |
|
|
|
#11 | |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 16-04-2011
Şehir: Hatay
Mesajlar: 462
|
Alıntı:
Tarif; Bir demet ısırgan otu akşamdan bir kova dolusu suda bekletilecek, sonra o su süzülüp fıs fıs yadımıyla bitkiye püskürtülecek. Ben denemedim ama çok yakın bir arkadaşım kiraz ağacında denemiş ve iyi sonuç almış. |
|
|
|
|
|
|