agaclar.net

Geri Dön   agaclar.net > Bitki Dünyası > Bahçe Süs Bitkileri
(https)




Beğeni Düzeni1414Beğeniler

 
 
Bookmark and Share Dış Bağlantılar Konu Araçları Mod Seç
Prev Önceki mesaj   Sonraki mesaj Next
Eski 28-12-2012, 15:58   #11
Ağaç Dostu
 
vehibe's Avatar
 
Giriş Tarihi: 16-04-2011
Şehir: Hatay
Mesajlar: 462
Alıntı:
Orijinal Mesaj Sahibi Selçuk Boz Mesajı Göster
Plumerialarım mevsim itibariyle artık içeride. Yazın da kırmızı örümcek belası vardı başımda. Kırmızı örümcekten, suda eriyebilen kükürtten oluşan Kumulus DF'yi birkaç defa kullanarak kurtulmuştum. Kırmızı örümcek izleri, ne yazık ki hâlâ yapraklarda var.
Sayın Selçuk Boz, duyduğuma göre bitlerden kurtulmanın en basit ve masrafsız yolu ısırgan otuymuş.
Tarif; Bir demet ısırgan otu akşamdan bir kova dolusu suda bekletilecek, sonra o su süzülüp fıs fıs yadımıyla bitkiye püskürtülecek.
Ben denemedim ama çok yakın bir arkadaşım kiraz ağacında denemiş ve iyi sonuç almış.

vehibe Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
 


Gönderme Kuralları
Yeni konu gönderemezsiniz
Konulara yanıt veremezsiniz
Ek dosya yükleyemezsiniz
Kendi gönderilerinizi düzenleyemezsiniz

BB code Açık
Smilies Açık
[IMG] Kodu Açık
HTML Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum saati Türkiye saatine göredir. GMT +2. Şu an saat: 16:18.
(Türkiye için GMT +2 seçilmelidir.)


Forum vBulletin Version 3.8.5 Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0
agaclar.net © 2004 - 2026