![]() |
|
|
|
#11 | |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 28-04-2006
Şehir: Antalya
Mesajlar: 317
|
Alıntı:
Son durumları; ![]() Kalöriferli odada ve güneydoğuya bakan pencere önünde bu kışı geçirtmeyi düşünüyorum. Sıcaklık 22-28 derece arası oluyor. Kışlatmadan bahara kadar bu şekilde bakacağım. Bu planımla ilgili görüşlerinizi bekliyorum. Saygılar. |
|
|
|
|
| Konu Araçları | |
| Mod Seç | |
|
|