![]() |
|
|
|
|
|
#1 |
|
agaclar.net
|
İnsiyatifimi kullanıp, son yazılan mesajları kaldırdım. Buna hakkım olup olmadığı tartışılır, gerekirse bu tartışmayı başka başlık altında yaparız. İstanbul'da da toplanma konusunda başarı değiliz. Olabildiğimizden emin olduğumuz ilk seferinde Ahmet Bey'i İstanbul'a davet edeceğiz ![]() Tabii katılmak isteyen tüm Ankaralı arkadaşları da ![]() |
|
|
|
|
|
#2 | |
|
Ağaç Dostu
|
Alıntı:
![]() |
|
|
|
|
|
|
#3 | |
|
Ağaç Dostu
|
Alıntı:
Eline sağlık.. ![]() mjgn ın dediği gibi, önce Ankara içinde vukuatsız toplanmayı becerelim... Sonra size de geliriz, sizi de bekleriz çay içmeye... ![]() |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
/
Giriş Tarihi: 29-05-2006
Mesajlar: 11
|
ben diğer yemek toplantısı içinde mesaj atmıştım ama bugün eğer beni de aranıza kabul ederseniz sevinirim görüşmek üzere sizlerden haber bekliyorum |
|
|
|
|
|
#6 | ||||
|
Ağaç Dostu
|
Alıntı:
Alıntı:
Alıntı:
Alıntı:
-Sitede bu güne kadar yazdığınız sekiz mesajın dördünü yukarıya alıntıladım. Bazılarını işaretledim. Bu sitede yazdıklarınıza cevap alabilmek için kurallara uymak gerekmektedir. İsterseniz işe aşağıda verdiğim sayfayı okuyarak başlayın. Sonra da yazdıklarınızı ve verilen cevapları inceleyerek devam edin. Doğru yerde kurallara uygun yazışma yaparsanız neden kabul edilmeyesiniz? Selamlar. http://www.agaclar.net/forum/showthread.php?t=2001 Düzenleyen Yücel Özlem : 25-01-2007 saat 10:57 Neden: Yazım hatası |
||||
|
|
|
|
|
#7 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 15-09-2006
Şehir: İstanbul
Mesajlar: 3,592
|
Sevgili Yücel bey çok sevinirim. Biliyorsunuz Ahmet Ayık Antalya da turizm lede uğraşır. Onun otelinin bahçesinde gerçek bir kağnı var çimlerin üzerinde dekor amaçlı duruyor. Bu arada peyzajcı dostlar ve bahçeseverler KÖY ESKİSİ dediğimiz parçaları(Kağnı,at arabası,fayton,at arabası tekerleği,yaba,tırmık aklınıza ne gelirse) toplayıp dekoratif amaçla kullanmaktalar. Ne yalan söyleyeyim bende çok severim bu tür parçaları.Atıl durmalarındansa yine bir amaca hizmet etmek amacı ile varlıkları devam ediyor. Bende bu amaçla epey köy köy dolaşmıştım.Yalakdere de ve Fethiyede otelimizde Anadoludan dolaşırken satın aldığım Yaylı at arabası,semerler,çok eski cevizin yeşil kabuğunu ayıklayan makina,pulluklar,yabalar ,ayran tulukları v.s nı dekoratif amaçla kullanıyorum. Hele hele o bakır sahanlar ,ibrikler . Onlardanda boy boy abajur ve aydınlatma için aplikler yaptım kendi ellerimle. İki adet kağnı tekerleğinden ferforje ve cam ile masa yaptım. Aynı şekilde at arabası tekerleklerinden de yine ferforje ve cam kullanarak sehpa ve masalar yaptım. Yani bir şekilde yaşamımızda varlıklarını devam ettiriyorlar. Selam ve saygılarımla. |
|
|
|
|
|
#9 | |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 26-04-2006
Şehir: Türkiye
Mesajlar: 365
|
Alıntı:
Burada bahsi geçtiği için soruyorum. Eğer mümkünse ceviz kabuğunu ayıklayan makinanın fotoğrafını gönderbilir misiniz? Çok ilginç eski olduğundan bahsediyorsunuz, bugün bile insanlar bu işi makina ile yapmıyorlar yani Türkiye de ceviz kabuğu ayırma makinası üretilmiyor, yurt dışında olmasına rağmen. Bu makinanın yeni modelini geliştirmeye çalışan akademisyenler ve üreticilerin olduğunu biliyorum. Belki tarihi boyutunun yanında o çalışmalara bir katkımız olabilir. |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 15-09-2006
Şehir: İstanbul
Mesajlar: 3,592
|
Bu makinayı Yalakdere de bir köylü dostumun dedesi yapmış. Dijital fotograflarını çekip size yollayayım. ) |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 26-04-2006
Şehir: Türkiye
Mesajlar: 365
|
Mahmut Bey, Kişiler (kim yapmış), yerler (... ilinin, ... ilçesi, ... köyü şeklinde), tarihçe (ne zaman yapılmış gibi) hakkında da açıklayıcı bir metinle beraber fotoğrafı yüklerseniz bizim için daha iyi olur. Sizi de referans olarak gösteririz. Kendiniz içinde özelden açıklayıcı bilgiyi gönderebilirsiniz. Teşekkürler |
|
|
|
![]() |
|
|