agaclar.net

Geri Dön   agaclar.net > Agaclar.net Çalışmaları, Projeleri, Etkinlikleri > Agaclar.net Toplantı ve Gezileri
(https)




Cevapla
 
Bookmark and Share Dış Bağlantılar Konu Araçları Mod Seç
Eski 04-12-2006, 11:05   #1
agaclar.net
 
malina's Avatar
 
Giriş Tarihi: 03-04-2004
Şehir: İstanbul
Mesajlar: 37,245
Galeri: 88
İnsiyatifimi kullanıp, son yazılan mesajları kaldırdım. Buna hakkım olup olmadığı tartışılır, gerekirse bu tartışmayı başka başlık altında yaparız.

İstanbul'da da toplanma konusunda başarı değiliz. Olabildiğimizden emin olduğumuz ilk seferinde Ahmet Bey'i İstanbul'a davet edeceğiz
Tabii katılmak isteyen tüm Ankaralı arkadaşları da

malina Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 04-12-2006, 12:29   #2
Ağaç Dostu
 
Müjgan's Avatar
 
Giriş Tarihi: 02-08-2004
Şehir: Ankara
Mesajlar: 4,544
Galeri: 30
Alıntı:
İstanbul'da da toplanma konusunda başarı değiliz. Olabildiğimizden emin olduğumuz ilk seferinde Ahmet Bey'i İstanbul'a davet edeceğiz
Tabii katılmak isteyen tüm Ankaralı arkadaşları da
Hehheee! Ankaralı arkadaşlar kendi memleketlerinde bile toplanamıyor da, İstanbul'a mı gelecekler?

Müjgan Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 04-12-2006, 14:07   #3
Ağaç Dostu
 
Chewbacca's Avatar
 
Giriş Tarihi: 17-10-2004
Şehir: Ankara
Mesajlar: 127
Galeri: 16
Post

Alıntı:
Orijinal Mesaj Sahibi malina
İnsiyatifimi kullanıp, son yazılan mesajları kaldırdım. Buna hakkım olup olmadığı tartışılır, gerekirse bu tartışmayı başka başlık altında yaparız.
Demek ki uygunsuz du mesajlar tartışmanın bir anlamı da yok...

Eline sağlık..

mjgn ın dediği gibi, önce Ankara içinde vukuatsız toplanmayı becerelim... Sonra size de geliriz, sizi de bekleriz çay içmeye...

Chewbacca Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 04-12-2006, 20:40   #4
Ağaç Dostu
 
uzaytek's Avatar
 
Giriş Tarihi: 04-07-2004
Şehir: -
Mesajlar: 3,993
Galeri: 23
iptal etmeyip gittiginize sevindim. en azindan birileri eglenmis

uzaytek Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 28-12-2006, 22:01   #5
/
 
Giriş Tarihi: 29-05-2006
Mesajlar: 11
ben diğer yemek toplantısı içinde mesaj atmıştım ama bugün
eğer beni de aranıza kabul ederseniz
sevinirim görüşmek üzere sizlerden haber bekliyorum

yavrukartal_1986 Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 29-12-2006, 01:08   #6
Ağaç Dostu
 
Yücel Özlem's Avatar
 
Giriş Tarihi: 19-04-2006
Şehir: ANKARA
Mesajlar: 3,116
Galeri: 137
Alıntı:
Orijinal Mesaj Sahibi yavrukartal_1986 Mesajı Göster
ben diğer yemek toplantısı içinde mesaj atmıştım ama bugün
eğer beni de aranıza kabul ederseniz
sevinirim görüşmek üzere sizlerden haber bekliyorum
Alıntı:
Orijinal Mesaj Sahibi yavrukartal_1986 Mesajı Göster
ben kahramanmaraş ziraat ikinci sınıf ömer afruk arslanığlu herkese selamlar artık devamlı buraya takılıyorum
Alıntı:
Orijinal Mesaj Sahibi yavrukartal_1986 Mesajı Göster
selemlar ben kahramanmaraştan katılıyorum eğer yalnız değilsem kaharamanmaraşla alakalı organizasyonları ben takip edip sizlere yardımcı olabilirim cevap gelirse sevinirim ayrıca merak yaknda bir çok maraşlı ile tanışacaksınız
Alıntı:
Orijinal Mesaj Sahibi yavrukartal_1986 Mesajı Göster
arkadaşlar bir toplantı daha ayarlayabilirsek sevinirim bende gelmek isterim bir sonraki toplantıya bana haber edebilireniz sevinirim
birde orada bir arkadaş vardı o nereye gitti
merak ettim
-Sayın yavrukartal (Ömer Faruk Arslanoğlu), Bu toplantı yapıldı ve bitti.

-Sitede bu güne kadar yazdığınız sekiz mesajın dördünü yukarıya alıntıladım. Bazılarını işaretledim. Bu sitede yazdıklarınıza cevap alabilmek için kurallara uymak gerekmektedir. İsterseniz işe aşağıda verdiğim sayfayı okuyarak başlayın. Sonra da yazdıklarınızı ve verilen cevapları inceleyerek devam edin. Doğru yerde kurallara uygun yazışma yaparsanız neden kabul edilmeyesiniz? Selamlar.

http://www.agaclar.net/forum/showthread.php?t=2001


Düzenleyen Yücel Özlem : 25-01-2007 saat 10:57 Neden: Yazım hatası
Yücel Özlem Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 29-12-2006, 20:55   #7
Ağaç Dostu
 
Giriş Tarihi: 15-09-2006
Şehir: İstanbul
Mesajlar: 3,592
Sevgili Yücel bey çok sevinirim. Biliyorsunuz Ahmet Ayık Antalya da turizm lede uğraşır. Onun otelinin bahçesinde gerçek bir kağnı var çimlerin üzerinde dekor amaçlı duruyor. Bu arada peyzajcı dostlar ve bahçeseverler KÖY ESKİSİ dediğimiz parçaları(Kağnı,at arabası,fayton,at arabası tekerleği,yaba,tırmık aklınıza ne gelirse) toplayıp dekoratif amaçla kullanmaktalar. Ne yalan söyleyeyim bende çok severim bu tür parçaları.Atıl durmalarındansa yine bir amaca hizmet etmek amacı ile varlıkları devam ediyor. Bende bu amaçla epey köy köy dolaşmıştım.Yalakdere de ve Fethiyede otelimizde Anadoludan dolaşırken satın aldığım Yaylı at arabası,semerler,çok eski cevizin yeşil kabuğunu ayıklayan makina,pulluklar,yabalar ,ayran tulukları v.s nı dekoratif amaçla kullanıyorum. Hele hele o bakır sahanlar ,ibrikler . Onlardanda boy boy abajur ve aydınlatma için aplikler yaptım kendi ellerimle. İki adet kağnı tekerleğinden ferforje ve cam ile masa yaptım. Aynı şekilde at arabası tekerleklerinden de yine ferforje ve cam kullanarak sehpa ve masalar yaptım.
Yani bir şekilde yaşamımızda varlıklarını devam ettiriyorlar.
Selam ve saygılarımla.

Mahmut Leventoğlu Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 29-12-2006, 22:45   #8
Ağaç Dostu
 
Yücel Özlem's Avatar
 
Giriş Tarihi: 19-04-2006
Şehir: ANKARA
Mesajlar: 3,116
Galeri: 137
Efendim, Ellerrinize sağlık. Maşallah bir müze dolduracak eşya toplamışsınız.

Yücel Özlem Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 29-12-2006, 23:15   #9
Ağaç Dostu
 
Sebahattin's Avatar
 
Giriş Tarihi: 26-04-2006
Şehir: Türkiye
Mesajlar: 365
Alıntı:
Orijinal Mesaj Sahibi Mahmut Leventoğlu Mesajı Göster

Yalakdere de ve Fethiyede otelimizde Anadoludan dolaşırken satın aldığım Yaylı at arabası,semerler,çok eski cevizin yeşil kabuğunu ayıklayan makina,pulluklar,yabalar ,ayran tulukları v.s nı dekoratif amaçla kullanıyorum.
Mahmut Bey,
Burada bahsi geçtiği için soruyorum. Eğer mümkünse ceviz kabuğunu ayıklayan makinanın fotoğrafını gönderbilir misiniz?
Çok ilginç eski olduğundan bahsediyorsunuz, bugün bile insanlar bu işi makina ile yapmıyorlar yani Türkiye de ceviz kabuğu ayırma makinası üretilmiyor, yurt dışında olmasına rağmen. Bu makinanın yeni modelini geliştirmeye çalışan akademisyenler ve üreticilerin olduğunu biliyorum. Belki tarihi boyutunun yanında o çalışmalara bir katkımız olabilir.

Sebahattin Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 29-12-2006, 23:20   #10
Ağaç Dostu
 
Giriş Tarihi: 15-09-2006
Şehir: İstanbul
Mesajlar: 3,592
Bu makinayı Yalakdere de bir köylü dostumun dedesi yapmış. Dijital fotograflarını çekip size yollayayım. )

Mahmut Leventoğlu Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 29-12-2006, 23:36   #11
Ağaç Dostu
 
Sebahattin's Avatar
 
Giriş Tarihi: 26-04-2006
Şehir: Türkiye
Mesajlar: 365
Mahmut Bey,
Kişiler (kim yapmış), yerler (... ilinin, ... ilçesi, ... köyü şeklinde), tarihçe (ne zaman yapılmış gibi) hakkında da açıklayıcı bir metinle beraber fotoğrafı yüklerseniz bizim için daha iyi olur. Sizi de referans olarak gösteririz. Kendiniz içinde özelden açıklayıcı bilgiyi gönderebilirsiniz.
Teşekkürler

Sebahattin Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Cevapla


Gönderme Kuralları
Yeni konu gönderemezsiniz
Konulara yanıt veremezsiniz
Ek dosya yükleyemezsiniz
Kendi gönderilerinizi düzenleyemezsiniz

BB code Açık
Smilies Açık
[IMG] Kodu Açık
HTML Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum saati Türkiye saatine göredir. GMT +2. Şu an saat: 21:23.
(Türkiye için GMT +2 seçilmelidir.)


Forum vBulletin Version 3.8.5 Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0
agaclar.net © 2004 - 2026