![]() |
|
|
|
#2 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 21-06-2008
Şehir: Antalya-Kaş
Mesajlar: 102
|
Benim iki önerim olacak: 1- Tüm uğraşlara rağmen kargosu geri dönenler için bir yaptırım olsun (Harcanan emeklerin boşa gitmesinin bir karşılığı olmalı bence). 2- Etkinlik tarihini biraz daha öne almak mümkün olabilir mi? Sıcak bölgelerde yaşayanlar ekimlerini erken yapıyorlar ve yaz sıcağında ürün almak mümkün olmadığı için kısa bir sezon yaşıyoruz. Ocak ortası ya da Şubat başında tohumlar teslim edilecek gibi bir takvim uygulamak mümkün olabilir mi? |
|
|
|
|
|