agaclar.net

Geri Dön   agaclar.net > Agaclar.net Çalışmaları, Projeleri, Etkinlikleri > Önceki Tohum Paylaşım Etkinlikleri (Tamamlananlar) > 2021-2022 Tohum Paylaşım
(https)




Beğeni Düzeni178Beğeniler

Cevapla
 
Bookmark and Share Dış Bağlantılar Konu Araçları Mod Seç
Eski 12-03-2020, 08:50   #1
Ağaç Dostu.
 
Zekoş's Avatar
 
Giriş Tarihi: 03-05-2009
Şehir: ÇORUM
Mesajlar: 816
Galeri: 4
Sn.Elif Aydìn bir onceki sene paylasim yaptiysa alabiliyor.Yani 2 sene ust uste paylasim yapmadan alamiyor.Benim ônerimde sadece ilk senesinde almasì..
Kural hem pratiklesir eminim cogu kisinin kafasi karisiyordur...hemde daha fazla kisi ûretime katkida bulunur bu amacla katìlmayanlar da elenir dûsüncesiydeyim..
Aman ben tohumu paylasayim da ne yaparsa yapsìn dusuncesinde olanlara da saygì duyarim..sonucta emek de onun tohum da

elifaydin beğendi.
Zekoş Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 13-03-2020, 06:27   #2
Ağaç Dostu
 
Portakal Rengi's Avatar
 
Giriş Tarihi: 19-02-2018
Şehir: Muğla
Mesajlar: 734
Alıntı:
Orijinal Mesaj Sahibi Zekoş Mesajı Göster
Sn.Elif Aydìn bir onceki sene paylasim yaptiysa alabiliyor.Yani 2 sene ust uste paylasim yapmadan alamiyor.Benim ônerimde sadece ilk senesinde almasì..
Kural hem pratiklesir eminim cogu kisinin kafasi karisiyordur...hemde daha fazla kisi ûretime katkida bulunur bu amacla katìlmayanlar da elenir dûsüncesiydeyim..
Aman ben tohumu paylasayim da ne yaparsa yapsìn dusuncesinde olanlara da saygì duyarim..sonucta emek de onun tohum da
Bundan beklenen yarar ne anlamadım. Birilerini cezalandırırsak, durum düzelir mi veya vazgeçer mi ? Nasıl ayırd ederiz ?
Sonuçta hibrit fideler alıp, ekebilirler. Bunu da istemeyiz değil mi ?

Asoo ve ozlem39 beğendi.
Portakal Rengi Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 13-03-2020, 06:58   #3
Ağaç Dostu.
 
Zekoş's Avatar
 
Giriş Tarihi: 03-05-2009
Şehir: ÇORUM
Mesajlar: 816
Galeri: 4
Sn.Portakal rengi bizim bu ônerilerimizi ceza degil de tedbir olarak gormeniz gerekirdi oncelikle onu soyleyim.Kimse emeginin bosa gitmesini istemez.Neden benim ya da bir baskasının onca emekle elde ettigi tohumu kiymet bilmeyen ellerde olsun ki?Tabir caizse yerli tohum diye ölen kac kisi taniyorum o kadar onemsiyor yani...Boyle bir kisinin tohumu aldigini dusunun ekip cogaltip tekrar etkinlige katilacak biz yine zorlamamis oluyoruz bu durumda...
Bu kurallarla faydasiz insanlari elemis olacagiz.Zaten yerli tohumunda bilincinde olmayan kisi ekecekse yine gidip hazır tohum alip eker.Mecburiyet ayrìdìr bulamamistir alir.Mesela ben nerdeyse 5 srnedir hic tohum almiyorum..Kendi urettiklerimden takasla edindiklerimden hep..Alma ihtiyaci duymuyorum ve eksik olsa da alasìm gelmiyor artik...
Bunun bilincinde olmayan kisi zaten onemsemez surdan birkac cesit bedava kapiyim derdinde olur dusuncesindeyim.Iste biz bunlari eleme derdindeyiz.Tohumun degerini bilen kisilerde cogaltma ve paylasma çabasında olurlar...Bunlarda belli ediyorlar kendilerini..Insallah dusunduklerimi dogru ifade edebilmisimdir

Zekoş Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 13-03-2020, 10:53   #4
Ağaç Dostu
 
Giriş Tarihi: 17-05-2019
Şehir: İZMİR
Mesajlar: 127
Alıntı:
Orijinal Mesaj Sahibi Zekoş Mesajı Göster
Sn.Elif Aydìn bir onceki sene paylasim yaptiysa alabiliyor.Yani 2 sene ust uste paylasim yapmadan alamiyor.Benim ônerimde sadece ilk senesinde almasì..
Kural hem pratiklesir eminim cogu kisinin kafasi karisiyordur...hemde daha fazla kisi ûretime katkida bulunur bu amacla katìlmayanlar da elenir dûsüncesiydeyim..
Aman ben tohumu paylasayim da ne yaparsa yapsìn dusuncesinde olanlara da saygì duyarim..sonucta emek de onun tohum da
Bahsettiğiniz durumdaki bir kişi en az 3 senedir forumu takip eden aktif bir üye demektir ki paylaşım yapamıyorsa bunun makul bir açıklaması olabilir, zaten bir sene de paylaşım yapmışsa katılımcılığının da göstergesidir. O sene aldığını ertesi sene paylaşma olasılığı foruma ilk kez gelip henüz 1 mesajı olan üyeden daha fazladır kanaatindeyim.

gaseker Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Cevapla


Gönderme Kuralları
Yeni konu gönderemezsiniz
Konulara yanıt veremezsiniz
Ek dosya yükleyemezsiniz
Kendi gönderilerinizi düzenleyemezsiniz

BB code Açık
Smilies Açık
[IMG] Kodu Açık
HTML Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum saati Türkiye saatine göredir. GMT +2. Şu an saat: 20:55.
(Türkiye için GMT +2 seçilmelidir.)


Forum vBulletin Version 3.8.5 Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0
agaclar.net © 2004 - 2026