![]() |
|
|
|
|
|
#1 |
|
Ağaçsever
Giriş Tarihi: 13-10-2019
Şehir: Şanlıurfa
Mesajlar: 35
|
Merhaba. Tohum yollayanlar eğer sınırlı sayıda yolluyorsa (örneğin; 15 kişi ile paylaşabilirim vb.) O konunun 15 talepten sonra 'Taleplerime ekle' butonun deaktif edilmesi gerçekten güzel olurdu. Çünkü bazı tropikal bitkilere özellikle çok talep oldu ve ben 15 kişinin içindeydim ilk baktığımda. Ama birkaç hafta geçince 70-80 talebe ulaşmıştı. Hal böyle olunca kimin önce talep ettiği anlaşılmıyor. Tohumu gönderen kişi de neye göre gönderiyor eminim gönderici için de sıkıntılıdır. Bu durumda talebimi geri çekip daha az talep edilen tohumları istemek tabiri caizse 'firesiz' talep için daha yerinde olmuştu. Teşekkürler. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ağaç Dostu.
|
Bir ôneride de ben bulunmak istiyorum. Onca emegin karsligini alabilmek icin biraz daha katì kurallar getirelim.Cogu yeni uye sìrf tohum alabilmek icin giriyor ve ortadan kayboluyor ne yaptıgı meçhul..istisnalar haric çogu uyenin tohumlarini alanlar kısminda görünmemeleri bunun kanıtı...Bu yüzden yeni üye sadece ilk senesinde tohum almalı..Tohum alma hakkini tekrar alabilmek icin her sene paylasim yapma sarti konulabilir.Ve mutlaka en az 1 cesidi de paylasimdan aldigi tohum olsun..Madem amacımız tohumların coğalmasi ve yagınlaslasmasına hizmetse bu sartlarla tohumun akıbetinden daha emin olabiliriz... |
|
|
|
|
|
#3 | |
|
Ağaç Dostu
|
Alıntı:
Var zaten böyle bir kural. |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Ağaç Dostu
|
Ben ilk seneye mahsus olarak karşılıksız veriliyor, diğer seneler paylaşmadan alamıyor diye biliyordum. Yanlış biliyormuşum bu durumda. |
|
|
|
|
|
#6 | |
|
Ağaç Dostu.
|
Alıntı:
![]() |
|
|
|
|
|
|
#7 | ||
|
Ağaç Dostu
|
Alıntı:
Ayrıca yeni üyeler üyeliğinin ilk yılı hediye/teşvik amaçlı tohum alsın ama kısıtlı miktarda olsun. 10 çeşit mesela...(25 çeşit büyük zenginlik. Bence...) Sayın Zekoş'un dediği gibi paylaşım yapmayanlar karşılıksız tohum alamamalı. Bir dolu bir boş olmasın yani her sene paylaşım şart olsun. Yine Sayın Zekoş'un dediği gibi tohum paylaşım etkinliğinde paylaşılan tohumların bir kısmı etkinlikten alınan tohumlar olmalı. En fazla 150 çeşit tohum seçeneğinden ben de faydalanıyorum ama 150 çeşit tohum... Paylaşımı teşvik ettiğinin farkındayım ama çok fazla değil mi? Alıntı:
Standart değer + paylaştığı çeşit = ? ? x 2 =.... 25 + 12 = 37 37 x 2 = 74 çeşit tohum Bunlar da benim fikirlerim. |
||
|
|
|
|
|
#8 | |
|
Yeni Üye
Giriş Tarihi: 14-11-2019
Şehir: Adana
Mesajlar: 13
|
Alıntı:
|
|
|
|
|
![]() |
|
|