![]() |
|
|
|
|
|
#1 | |
|
Tohum Takas
Giriş Tarihi: 08-11-2013
Şehir: agaclar.net
Mesajlar: 114
|
Önemli Hatırlatma
Sn tohum gönderen katılımcılarımız, Etkinlik prensiplerinde daha önce de belirtildiği gibi kargolarınızı gönderen ödemeli olarak göndermeniz gerekmektedir. Bugün gelen bir kargo alıcı ödemeli olarak gönderilmiş, gerekli ödeme yapıldı ve kargo Lojistik Merkezine ulaştı. Tohum gönderen üyelerimizin bu konuya dikkat etmesini rica ediyoruz. Alıntı:
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ağaç Dostu
|
Bugün 3 kargo elinize ulaşmış. İçlerinden biri benim. Cumartesi gün kargoyu verdikten sonra faturada sadece adresi kontrol etmiştim. Acaba benim kargo mu diye şüphe edip faturaya baktım. Ödenmiş görünüyor. Ben değilmişim ![]() Peşin Ödeme 9.97 TL Sürat Kargo. |
|
|
|
![]() |
|
|