![]() |
|
|
|
|
|
#1 |
|
Yeni Üye
Giriş Tarihi: 14-10-2009
Şehir: izmir
Mesajlar: 4
|
Merhabalar, Ben forumunuza yeni katıldım ve ilk defa bonsai bakıcam. Daha bugün Ikea dan bir adet aldım ama cinsini anlayamadım. Yardımcı olursanız çok sevinirim. |
|
|
|
![]() |
| Etiketler |
| bonsai |
| Konu Araçları | |
| Mod Seç | |
|
|