![]() |
|
|
|
#11 |
|
Yeni Üye
Giriş Tarihi: 14-04-2013
Şehir: istanbul
Mesajlar: 11
|
bütün doğaseverlere selamlar aranıza yeni katıldım en büyük zevkim güller saksıda yetiştirmeye çalıştığım bir yediverenim var güller hakkında araştırma yaparken bu siteyi buldum ve bonsaiyle tanıştım şimdi sorum şu balkonu ve bahçesi olmayan vede en önemlisi bonsai hususunda hiçbir bilgisi olmayan bana tavsiyeniz nedir |
|
|
|
| Konu Araçları | |
| Mod Seç | |
|
|