agaclar.net

Geri Dön   agaclar.net > Bonsai > Yeni başlayanlar için yardım
(https)




Beğeni Düzeni176Beğeniler

 
 
Bookmark and Share Dış Bağlantılar Konu Araçları Mod Seç
Prev Önceki mesaj   Sonraki mesaj Next
Eski 06-06-2014, 19:27   #11
Yeni Üye
 
Giriş Tarihi: 05-06-2014
Şehir: BOLU
Mesajlar: 3
İyi günler bonsai ustaları. Ben de yeni başlayacağım bu işe lakin tohumdan başlamak yeni başlayacağım için beni çabuk yıldıracağını düşünüyorum. Bu yüzden fidan dan başlamayı düşünüyorum. Size sorum şu olacak; Bolu'da yaşıyorum ve diyorum ki ormandan uygun bi fidan söksem 1 sene kadar saksıya alıştırsam olur mu?
Eğer olur derseniz söktüğüm fidanın kalın köklerini budayarak mı saksıya yerleştirmeliyim?
Bu arada ben yabani fındık, ardıç, meşe, kızılcık, ça m ,göknar düşünüyorum. Bu ağaçlar ormanda doğal olarak bulunmakta ve bonsaiye uygun fidan bulmak son derece mümkün.
Sizce hangi fidandan sökmeliyim.


Düzenleyen ademcc : 07-06-2014 saat 15:00
ademcc Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
 

Etiketler
bonsai, bonsai eğitimi, bonsai fidan seçimi, bonsai köklendirme, bonsaiye adım atanlar, havai köklendirme, limon ağacı


Gönderme Kuralları
Yeni konu gönderemezsiniz
Konulara yanıt veremezsiniz
Ek dosya yükleyemezsiniz
Kendi gönderilerinizi düzenleyemezsiniz

BB code Açık
Smilies Açık
[IMG] Kodu Açık
HTML Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum saati Türkiye saatine göredir. GMT +2. Şu an saat: 19:57.
(Türkiye için GMT +2 seçilmelidir.)


Forum vBulletin Version 3.8.5 Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0
agaclar.net © 2004 - 2026