![]() |
|
|
|
#11 |
|
Yeni Üye
Giriş Tarihi: 05-06-2014
Şehir: BOLU
Mesajlar: 3
|
İyi günler bonsai ustaları. Ben de yeni başlayacağım bu işe lakin tohumdan başlamak yeni başlayacağım için beni çabuk yıldıracağını düşünüyorum. Bu yüzden fidan dan başlamayı düşünüyorum. Size sorum şu olacak; Bolu'da yaşıyorum ve diyorum ki ormandan uygun bi fidan söksem 1 sene kadar saksıya alıştırsam olur mu? Eğer olur derseniz söktüğüm fidanın kalın köklerini budayarak mı saksıya yerleştirmeliyim? Bu arada ben yabani fındık, ardıç, meşe, kızılcık, ça m ,göknar düşünüyorum. Bu ağaçlar ormanda doğal olarak bulunmakta ve bonsaiye uygun fidan bulmak son derece mümkün. Sizce hangi fidandan sökmeliyim. Düzenleyen ademcc : 07-06-2014 saat 15:00 |
|
|
|
| Etiketler |
| bonsai, bonsai eğitimi, bonsai fidan seçimi, bonsai köklendirme, bonsaiye adım atanlar, havai köklendirme, limon ağacı |
|
|