![]() |
|
|
|
#11 |
|
Yeni Üye
Giriş Tarihi: 03-02-2013
Şehir: İstanbul
Mesajlar: 5
|
Hoşbulduk sayın tutkal08, ahşap oymacılığı uzun zamandır ilgimi çekiyor ancak kendim yapmayı denemedim, daha doğrusu henüz cesaret edemedim ![]() Sizin gibi usta ellerden çıkan eserleri inceleme aşamasındayım. Bu arada, sayfanın başında bir denizatı çizimi gördüm, ilk aşamadaki resmi var ancak bitmiş halini göremedim, paylaşırsanız memnun oluruz ![]() Saygılarımla, |
|
|
|
|
|