![]() |
|
|
|||||||
123Beğeniler
9
Gönderen selis
7
Gönderen Sudenur
1
Gönderen ocak
|
|
|
Dış Bağlantılar | Konu Araçları | Mod Seç |
|
|
#15 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 06-02-2013
Şehir: muğla bodrum
Mesajlar: 2,020
|
![]() çok sade br çalışma ![]() nişanda yüzük tepsisi olarak kullanıldı. ![]() çok amaçllı mini sandık,zevkle çiçeklerini yaptım. [ATTACH]479430[/ATT bu tepsiyi belçikadaki yengeme hediye ettim.nasıl mutlu oldu bilemessiniz. çalışmalarımın hepsi el çizimi bu çalışmaya onestroke tekniği çalışması deniliyor.inanın ruhum dinlenıyor,boyama yaperken en çok da istediğin çiçeğin resmini yapabilmek kadar güzek birşey yok galiba |
|
|
|
|
|