agaclar.net

Geri Dön   agaclar.net > Doğa ve yaşama dair her şey > Yaşantımızda ve Sanatta Bitkiler
(https)




Beğeni Düzeni616Beğeniler

Cevapla
 
Bookmark and Share Dış Bağlantılar Konu Araçları Mod Seç
Eski 01-12-2011, 22:41   #1
Ağaç Dostu
 
Vildan Sönmez's Avatar
 
Giriş Tarihi: 01-08-2005
Şehir: K.çekmece
Mesajlar: 5,186
Galeri: 1126
Kaldığım yere geri dönerek çalışmalarınıza tekrar baktım. Hepsi güzel. Ama 83 ve 97 deki çocuk portreleri favorim oldu. Başka varsa keyifle izlerim doğrusu. Elinize sağlık.

Vildan Sönmez Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 03-12-2011, 21:49   #2
Ağaç Dostu
 
füsunANK's Avatar
 
Giriş Tarihi: 05-10-2006
Şehir: Ankara
Mesajlar: 1,391
Galeri: 49
Teşekkür ederim sevgili Vildan Sönmez, başka çocuk portresi henüz yok. Onlar pastel boya ile çalışılmıştı. Yaparsam da kesinlikle gülen çocuklar yapacağım. Biraz batıllık belki ama o iki ağlayan çocuk resmini eve astıktan sonra evde biraz gözyaşı oluştu. Bende hemen duvardan indirdim tabloları Satmayı düşünüyorum. Çerçeve yaptırdığım kişi satabileceğini söylemişti. Aslında portre yapmayı çok sevmiştim. Şimdi suluboya kadın figürlerine takıldım. Bu ara onlarla devam.

Sevgili Alcen,suluboya gerçekten zor. Fakat çok sevdim ben. Hocamda bana yardımcı oluyor yaptığım resimlerde. O son rötuşları yapıyor da öylece güzelleşiyor resim. Acemilik devam ama yaptıkça eliniz açılıyor, alışıyor. Cesur olun hemen başlayın derim. Mucizeler yaratmamız gerekmiyor ki, neden korkuyorsunuz. Çok seveceğinizi düşünüyorum. Ben geçen yıl çocukların ilkokul suluboyaları ile alıştırmalar yaptım. Bu yıl kendime güzel bir suluboya takımı aldım, onunla devam ediyorum. Haydi cesaret

Sn.mandalinleerik teşekkürler beğeniniz için. Bu sayfa bana büyük bir doping oluyor. Sizler beğendikçe ben yapma isteği duyuyorum . Fikrinizi çok beğendim. Gerçekten böyle bir şey çok iyi olur. İki kum tanesinde öyle bir sayfa yok. Verdiğiniz fikirle en kısa zamanda olacak ama Saygılar

füsunANK Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 08-12-2011, 20:33   #3
Ağaç Dostu
 
füsunANK's Avatar
 
Giriş Tarihi: 05-10-2006
Şehir: Ankara
Mesajlar: 1,391
Galeri: 49
Suluboya çalışma. Bu resmi sadece kendim için yaptım. Çünkü kar benim en çok sevdiklerimden birisi. Hatası bol bir resim oldu ama olsun. Ben yaparken de, yaptıktan sonrada, şu an paylaşırken de çok mutlu oldum.

Eklenen Resimler
 
sakagun, tener, jeozuu ve 2 kişi beğendi.
füsunANK Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Cevapla

Konu Araçları
Mod Seç

Gönderme Kuralları
Yeni konu gönderemezsiniz
Konulara yanıt veremezsiniz
Ek dosya yükleyemezsiniz
Kendi gönderilerinizi düzenleyemezsiniz

BB code Açık
Smilies Açık
[IMG] Kodu Açık
HTML Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum saati Türkiye saatine göredir. GMT +2. Şu an saat: 07:40.
(Türkiye için GMT +2 seçilmelidir.)


Forum vBulletin Version 3.8.5 Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0
agaclar.net © 2004 - 2026