![]() |
|
|
|
|
|
#1 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 13-01-2010
Şehir: YALOVA
Mesajlar: 1,281
|
her şey yolunda.... sadece nezle olmuş.... ee o kadar olsun... capcanlı maşallah.... bolca gübre verin yanlız gözdesine uzak olsun |
|
|
|
|
|
#2 | |
|
Yeni Üye
Giriş Tarihi: 06-10-2012
Şehir: corum
Mesajlar: 21
|
Alıntı:
![]() bu arada şimdi gübre versem olur mu ? ayrıca hangi gübreler iyi olur ? bu arada son cümlenizde gövdesi mi demek istediniz ? teşekkürler ![]() |
|
|
|
|
|
|
#3 | |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 13-01-2010
Şehir: YALOVA
Mesajlar: 1,281
|
Alıntı:
şöyle gövdeden 40 50 cm uzagına iyi kalitede koyun gübresi tavuk gübresi koyabilirsiniz ya da sizleri temel konular başlığındaki çok mükemmel tarifleri uygulamaya davet ederiz kendi imkanlarınızla çok güzel kalitede organik esaslı çevremize faydalı yöntemler deniyebilirsiniz.... madem bu sayfalara geldiniz sizleri bırakmayalım... temel konulardan kendinize vede keyfinize göre bir yöntemden başlayabilirsiniz... em ve enzim başlangıç olabilir bekleriz.... |
|
|
|
|
![]() |
| Konu Araçları | |
| Mod Seç | |
|
|