![]() |
|
|
|
#11 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 22-06-2014
Şehir: kastamonu
Mesajlar: 200
|
Aslında o yapay çiçekleri hiç yapıştırmamak lazım çiçeğe yazık ya ben sökmeye kalktım ama silikonu çok sürmüşler kopacak diye vazgeçtim. |
|
|
|
| Etiketler |
| kaktüs, sukulent |
| Konu Araçları | |
| Mod Seç | |
|
|