agaclar.net

Geri Dön   agaclar.net > Kaktüs ve Sukulentler > Üyelerin Kaktüs ve Sukulentleri
(https)




Beğeni Düzeni5141Beğeniler

 
 
Bookmark and Share Dış Bağlantılar Konu Araçları Mod Seç
Prev Önceki mesaj   Sonraki mesaj Next
Eski 21-06-2014, 22:51   #11
Ağaç Dostu
 
Fatma Kochan's Avatar
 
Giriş Tarihi: 22-04-2013
Şehir: İzmir
Mesajlar: 150
Merhaba sayın h_dogan / Kaktüs ve Sukulentler sayfanız hayırlı olsun, çok güzeller, emeğinize sağlık. Böyle emeğe saygı duymamak ne mümkün. 150 deki Synadenium un öz suyu zehirliymiş, çilde temas ederse kaşıntı yaparmış, bilmem bilginiz varmıy dı? bende de var. Bende yeni öğrendim.

Yeri ve sırası değil ama nereye yazacağımı bilemediğim için, buraya yazayım.
Öncelikle size sonsuz teşekkürler ederim.
Bana göndermiş olduğunuz 6 adet Selluka tohumundan 3 tanesi çıktı, biri kurudu, sanırım bir böcek yedi, ikisi gelişeyim mi, gelişmeyeyim mi diye öylece düşünüyorlar.
Bu gün çekilen resmi, bu haldeler. Sevgiler.

Eklenen Resimler
 
Fatma Kochan Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
 


Gönderme Kuralları
Yeni konu gönderemezsiniz
Konulara yanıt veremezsiniz
Ek dosya yükleyemezsiniz
Kendi gönderilerinizi düzenleyemezsiniz

BB code Açık
Smilies Açık
[IMG] Kodu Açık
HTML Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum saati Türkiye saatine göredir. GMT +2. Şu an saat: 06:03.
(Türkiye için GMT +2 seçilmelidir.)


Forum vBulletin Version 3.8.5 Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0
agaclar.net © 2004 - 2026