![]() |
|
|
|
#11 | |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 31-07-2011
Şehir: İSTANBUL
Mesajlar: 395
|
Alıntı:
sizin hikayenizi sayfanızı bir kaç kez dolaştığım için çok iyi biliyorum. Yağmurdan korumak ve güneşe çıkarmak için o kadar merdiveni in çık nasıl aştığınız kısmında hem çok gülmüş hem de vay be demiştim ![]() Benim bahçe ormana sınır. Bir kısmı gölge ve serin aynı zamanda asidik. Tam açelya, gardenya, siklamen, kış tatlısı ve kara dona dayanan sukkulentler için ideal. Evin on tarafı sürekli güneş yan yana bildiğin kadar. Yamaçlara saranlardan renk renk ekeceğim inşallah, hem severler hem erozyonu önlerler.Plan çok ![]() Hele bir başlayabilsem... |
|
|
|
|
| Etiketler |
| kaktüs, sukkulent |
| Konu Araçları | |
| Mod Seç | |
|
|