![]() |
|
|
|
#11 |
|
Ağaç Dostu
|
Yılbaşılar...
Yılbaşılarım nedense bir türlü yılbaşında açamıyorlar, şubat çiçekleri ne olacak... ![]() 1. nolu kırmızının 2.tur çiçeklenmesi, 3 tomurcuk var. 2.nolu pembe, klasik ev yılbaşısı; şaka gibi bu yıl bir tomurcuk verdi. Biricik oldu. Geçtiğimiz yaz biraz fazla güneşte kaldı, buna yoruyorum durumu...3.nolu geçen yıl aldığım sarı yılbaşıdan geriye kalan 2 yapraklı bir çelik. Tomurcuklanma süresince biraz fazla güneş aldığı için, pembemsi sarı açacak bu yıl. Bunda da bir tomurcuk var. Birer adet tomurcuklarımın açmasını bekliyorum şimdilerde... Ama renkler süper bence... ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
|