![]() |
|
|
|
#10 |
|
Ağaç Dostu
|
Sayın Gülenyüz, Berçin ve Sibelim beğenileriniz için teşekkür ederim. ![]() Sayın Sibelim, hoyalarımı koyacak yer bulamıyorum derken; bu konudaki acemiliğimi anlatmak istedim. Güneşimi seviyorlar, gölgeyi mi daha tam çözemedim. Ve sürekli yer değiştirdiğim için bitkilerin adapte olup büyümelerini geciktiriyorum galiba. Dilerim sizin de gelecekte bir sürü çeşidiniz olur. ![]() |
|
|
|
|
|