![]() |
|
|
|
#11 | |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 25-05-2011
Şehir: izmir
Mesajlar: 998
|
Alıntı:
saksıları maviye boyarken inan "nazar" olayı hiç aklıma gelmedi. Balkonda biraz Bodrum havası essin dedik hepsi bu. Taşlar çok güzel gerçekten, ilk defa bir sahilde bu kadar güzel taş gördüm önce seçerek aldım tek tek baktım olmayacak avuç avuç doldurdum torbaya şimdi her saksıya serpiyorum Kaynana Topuz'unu duydum da senin dediğin Kaynana Kafası'nı ilk defa duyuyorum Keşke yakın olsaydık ta çok daha iyilerini seve seve senin için yapardık. Hem sende yapabilirsin tek yapman gereken şey saksıyı mavi ya da istediğin bir renge sprey boya ile boyamak. Anında kuruyor tam tembel işi ![]() Teşekkür ediriyorum bu güzel yorumun için. |
|
|
|
|
|
|