![]() |
|
|
|
|
|
#1 |
|
Ağaç Dostu
|
Sayın nikon lithopslarınız çok güzeller.Hele tohumdan yetiştirmişsiniz ve zoru başarmışsınız,ellerinize sağlık.Lithopsların form ve renkleri ile çok canlı bilhassa kırmızı olan lithops çok canlı sanki resim gibi.Selamlar. |
|
|
|
|
|
#2 | |
|
Ağaç Dostu
|
Beğenileriniz için çok teşekkür ederim. Alıntı:
Toprakları kurudukça suluyorum. Henüz genç bitkiler olduğu için toprağını çok kurutmamaya çalışıyorum. Ancak, aşırı sulamadan da kaçınmak gerekiyor yoksa çürümeye neden oluyor. Şu anda balkonda duruyorlar, içeri aldığımda su verme işini gittikçe azaltacağım. Teşekkürler Sayın serilaaa, umarım çiçekli hallerini de görürüm. Özellikle sizin de beğendiğiniz kırmızı olanı benim de favorilerimin başında geliyor. Bunların tohumundan çıkanlardan sadece bu kaldı, dilerim büyütebilirim. |
|
|
|
|
|
|
#3 | |
|
Yeni Üye
Giriş Tarihi: 03-12-2011
Şehir: Ankara
Mesajlar: 18
|
Alıntı:
![]() |
|
|
|
|
![]() |
|
|