agaclar.net

Geri Dön   agaclar.net > Kaktüs ve Sukulentler > Üyelerin Kaktüs ve Sukulentleri
(https)




Beğeni Düzeni4141Beğeniler

 
 
Bookmark and Share Dış Bağlantılar Konu Araçları Mod Seç
Prev Önceki mesaj   Sonraki mesaj Next
Eski 14-12-2012, 18:40   #11
Ağaç Dostu
 
sakdag's Avatar
 
Giriş Tarihi: 26-09-2011
Şehir: Balıkesir - Edirne
Mesajlar: 3,229
Galeri: 6
Yener bey, gerçekten çok güzel olmuş, çok beğendim ben de. Güle güle kullanın.

Artan bitki çeşitliliğinde ben de düşünüyorum doğrusu. Normal cam galiba sizin ki, bir de siyah görünenleri var. Çevremde hep siyah yapıyorlar balkonları, bir çok kişiye bunun bitkilere nasıl yansıyacağını sordum ama bilmiyorlar. Siz böyle bir araştırma yaptınız mı acaba? Benim balkonumda komple güney cephe olduğu için, normal cam cephenin yazın sera etkisiyle aşırı sıcak olmasından korkuyorum, öte yandan koyu renkli camlar da bitkiler için olumsuz etki yapar mı, henüz cevabını bulamadığım sorulardan...

sakdag Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
 


Gönderme Kuralları
Yeni konu gönderemezsiniz
Konulara yanıt veremezsiniz
Ek dosya yükleyemezsiniz
Kendi gönderilerinizi düzenleyemezsiniz

BB code Açık
Smilies Açık
[IMG] Kodu Açık
HTML Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum saati Türkiye saatine göredir. GMT +2. Şu an saat: 23:26.
(Türkiye için GMT +2 seçilmelidir.)


Forum vBulletin Version 3.8.5 Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0
agaclar.net © 2004 - 2026