![]() |
|
|
|
|
|
#1 |
|
Ağaç Dostu
|
Yener bey, gerçekten çok güzel olmuş, çok beğendim ben de. Güle güle kullanın. Artan bitki çeşitliliğinde ben de düşünüyorum doğrusu. Normal cam galiba sizin ki, bir de siyah görünenleri var. Çevremde hep siyah yapıyorlar balkonları, bir çok kişiye bunun bitkilere nasıl yansıyacağını sordum ama bilmiyorlar. Siz böyle bir araştırma yaptınız mı acaba? Benim balkonumda komple güney cephe olduğu için, normal cam cephenin yazın sera etkisiyle aşırı sıcak olmasından korkuyorum, öte yandan koyu renkli camlar da bitkiler için olumsuz etki yapar mı, henüz cevabını bulamadığım sorulardan... |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 05-02-2009
Şehir: istanbul
Mesajlar: 1,405
|
Yener bey balkonunuz harika özelikle kaktüs rafınıza bayıldım Ailecek güle güle keyfini sürün . |
|
|
|
|
|
#3 | |
|
Ağaç Dostu
|
Alıntı:
engelliyor.Yazın ise camlar katlanarak tamamen açılıyor ve fazla sıcak olmayacağını düşünüyorum.Selamlar. |
|
|
|
|
![]() |
|
|