Bitkilerini sevdiğin ve iyi baktığın çok açık Ayşe' ciğim. Gerçekten hoşlar.
Özellikle şu pembe taçlı kızın ve Echeveria
Çok teşekkür ederim Aygün Hocam. Sizin güzelliğinizle, hoşluğunuzla, inceliğinizle.... yarışamasalarda, en az sizin kadar güzel olmalarını isterim bitkilerimin.