![]() |
|
|
|
|
|
#1 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 03-10-2008
Şehir: İstanbul
Mesajlar: 379
|
Sayın Vildan Sönmez... Gerçekten çok muhteşem, eski edebiyatçılar buna "Gül bülbülünü beklemiş açamak için" derdi. Eminim daha çok çiçek verecektir bu sevda sizde oldukça. Sevgiyle Saygıyla kalın Vildan Sönmez |
|
|
|
![]() |
| Konu Araçları | |
| Mod Seç | |
|
|