![]() |
|
|
|
#11 |
|
Ağaç Dostu
|
Sevgili selenn; Çiçeklenmiş kaktüsleri ve sukkulentleri gördükçe, "ya gerçekten çok güzeller" diyorum, şeytan dürtüyor ![]() Ama sonra vaz geçiyorum, balkon ve salon bitkileri bana göre değil ![]() Tohumdan yetiştirdiğim, 3,5 yıl gözünün içine bakarak büyüttüğüm güzelim plumerialarım ve adeniumlarım, İstanbul'a gittiğim için, yaban ellere alışamadılar ve birer ikişer terk-i mekân eylediler. Yaklaşık 38 saksı bitkimden 5 plumeria, 3 adenium kaldı. Ben de plumeriaları dağıttım, kala kala 3 adenium kaldı, onların da akıbetleri meçhul. Hiç kimse bitkiyi yetiştiren kadar anlamıyor o bitkinin dilinden, kaybettiğimde çok üzülüyorum. En iyisi sadece bahçemle ilgilenmek. Buradaki bitkiyi merak ettim, sukkulent türü mü, harika bir görüntüsü var. ![]() Böyle güzellikleri gördükçe verdiğim kararları unutuyorum ![]() Bu arada, bu kadar latince ismi sevgili selen nasıl hatırlayabiliyor diye hep merak etmiştim, işin sırrı isim çubuklarındaymış ![]() Size güzel bitkilerinizle mutlu bir yaz diliyorum. |
|
|
|
| Konu Araçları | |
| Mod Seç | |
|
|