03-05-2012, 13:24
|
#11
|
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 08-03-2008
Şehir: İzmir
Mesajlar: 1,023
|
Selenciğim,
Tüm çiçeklerin çok güzel ama Euphorbia millii'n bir başka güzelmiş. Bizim buralarda bunlardan bulamıyoruz maalesef....İmkan olsa da edinebilsem...Aklım kaldı 
|
|
|