agaclar.net

Geri Dön   agaclar.net > Kaktüs ve Sukulentler > Üyelerin Kaktüs ve Sukulentleri
(https)




Beğeni Düzeni4037Beğeniler

Cevapla
 
Bookmark and Share Dış Bağlantılar Konu Araçları Mod Seç
Eski 25-01-2012, 12:11   #1
Ağaç Dostu
 
selenn's Avatar
 
Giriş Tarihi: 12-04-2007
Şehir: Bursa
Mesajlar: 2,696
Galeri: 12
Geçenlerde saksı ihtiyacımdan dolayı Düsseldorftaki bir çiçekçiye gittik. Her zamanki gibi ilk iş soluğu sukulent ve kaktüs bölümünün başında aldık.

Deniz şimdilik kaktüs ve sukulentleri ayırt ediyor ama "bu neydi, bu neydi" diye de soruyor ara sıra. Ben de bak bu "Aloe, bu Haworthia" diye anlatıyorum. O esnada da aldığım bir iki saksıyı da sepete koyarken Deniz ilk kez kendi için bir bitki beğendi. Bu benim olsun diye alıp sepete koydu. Eve geldik bikileri yerleştirdik, sabah kalktım baktım Deniz'in bitkisi yok yerinde. Bir baktım ki almış bitkisini kendi odasında camın iç kısmına yerleştirmiş. Sulama görevi onun artık, tabi çaktırmadan kontrol ediyorum. Artık evdeki 3 kişiden 2'si sukulentçi oldu. Yaşasın çoğunluk)

Euphorbia obesa ve yavrusu,
Name:  IMG_2709.jpg
Views: 1198
Size:  40.6 KB


Name:  IMG_2710.jpg
Views: 1165
Size:  42.4 KB

selenn Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Cevapla


Gönderme Kuralları
Yeni konu gönderemezsiniz
Konulara yanıt veremezsiniz
Ek dosya yükleyemezsiniz
Kendi gönderilerinizi düzenleyemezsiniz

BB code Açık
Smilies Açık
[IMG] Kodu Açık
HTML Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum saati Türkiye saatine göredir. GMT +2. Şu an saat: 09:36.
(Türkiye için GMT +2 seçilmelidir.)


Forum vBulletin Version 3.8.5 Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0
agaclar.net © 2004 - 2026