![]() |
|
|
|
|
|
#1 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 03-09-2008
Şehir: İstanbul / İzmir
Mesajlar: 103
|
Terasınız harika,emeğiniz harika...Ellerinize sağlık...Tabanı da halısaha yeşili ile kaplarsanız eve bile inmeye gerek yok... |
|
|
|
![]() |
|
|