![]() |
|
|
|
#11 | |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 08-05-2015
Şehir: Mersin
Mesajlar: 1,334
|
Alıntı:
![]() Ama ben kendime söz vermiştim artık hiç bitki almayacağım diye.. Malum, yerim dar..Sevgili Adalet Hanım'cığım, sözümü bozmayayım diye, kapya ve dolmalık biber tohumlarımdan 5'er tane bardaklara ektim.. Bakalım nasıl olacaklar? Tenekelere dikmek kısmet olacak mı? Olur umuduyla.. Sevgiler.. ![]() |
|
|
|
|
|
|