![]() |
|
|
|
#11 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 11-07-2015
Şehir: Kahramanmaraş
Mesajlar: 2,492
|
En vicdansız benim demek ki.Sinek ilacını sıktım,sonra yaprakları tek tek suda yıkadım.Şu an tertemiz olmuş ama sonrasını bilemiyorum. |
|
|
|
|
|