![]() |
|
|
|
|
|
#1 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 11-07-2015
Şehir: Kahramanmaraş
Mesajlar: 2,492
|
Biz de Sevgili Asmalıtepe ve Begony'le buluşmuştuk.Sanki birbirimizi daha önceden tanıyormuşuz gibi samimiyet yaşadık.Çiçek dostluğu da ayrı bir güzel.Arapsaçını beraber güzel güzel büyütürüz inşallah. |
|
|
|
|
|
#2 | |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 08-05-2015
Şehir: Mersin
Mesajlar: 1,334
|
Alıntı:
Arapsaçı ile ilgili birkaç kurutma öyküm var, ama bu kez forum dayanışmasıyla üstesinden geliriz umarım.. ![]() |
|
|
|
|
![]() |
|
|