agaclar.net

Geri Dön   agaclar.net > Üyelerin Balkonları, Bahçeleri > Üyelerin Balkon ve Terasları
(https)




Beğeni Düzeni9809Beğeniler

Cevapla
 
Bookmark and Share Dış Bağlantılar Konu Araçları Mod Seç
Eski 06-09-2017, 10:28   #1
Ağaç Dostu
 
Sûz-i Dilârâ's Avatar
 
Giriş Tarihi: 11-10-2007
Şehir: Tarsus
Mesajlar: 3,042
Galeri: 3
Ben geldim arkadaşlar Hâlâ yolun tozu ve yorgunluğu üzerimde olsa da önemli olan kavuşmak

Balkonum berbat durumda bitkilerimse yine komşumun iyi niyetli ve özenli bakımıyla iyi durumdalar. Tarsus'un sıcaklarına iyi direnmişler. Giderken iyicene tenbih ettiydim, direnin sakın ölmeyin

Dün akşam eşyaları yerleştirdikten ve biraz yorgunluk attıktan sonra asistanım Ece ile balkona çıktık. Bitkileri temizledik, kuru yaprakları aldık, geçmiş çiçeklerin saplarını kestik.

Balkonun tozunu, toprağını süpürdüm. Henüz yıkamadım, öğleden sonra hallederim diye bıraktım.

Komşuma bıraktığım gloksinyalar ve kaktüsleri ve diğer küçük saksılı bitkileri yukarı çekip onları da temizledikten yıkayıp pakladıktan sonra birkaç fotoğraf paylaşayım dedim. Sonra işlere devam.

Şimdilik sadece gloksinya var açmışlardan. Onların da çoğu açıp geçmiş, yeni tomurcuk gelebilir diye bekliyorum havalar serinleyince.

Eklenen Resimler
     
Sûz-i Dilârâ Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Cevapla

Etiketler
kokulu bitkiler, sardunya, sardunya bakımı, siklamen, soğanlı bitkiler


Gönderme Kuralları
Yeni konu gönderemezsiniz
Konulara yanıt veremezsiniz
Ek dosya yükleyemezsiniz
Kendi gönderilerinizi düzenleyemezsiniz

BB code Açık
Smilies Açık
[IMG] Kodu Açık
HTML Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum saati Türkiye saatine göredir. GMT +2. Şu an saat: 08:28.
(Türkiye için GMT +2 seçilmelidir.)


Forum vBulletin Version 3.8.5 Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0
agaclar.net © 2004 - 2026