Arkadaşlar ben siteyi takip ettikçe kafam daha çok karışıyor.Şimdi ben bunları cocopeate ekersem saksı büyüklüğü önemli mi ? Ayrıca besini manuel olarak vermek zararlı mıdır ? Yani sulamayı damlama olarak yapmasam ?
Bu noktada benim de kafam karıştı derken sayfa öylece kalmış.Muzipliğim tuttu,sebzelere ne oldu?Sevgiler .