![]() |
|
|
|
#11 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 17-07-2011
Şehir: kdz ereğli
Mesajlar: 1,330
|
Ben zaten daha önce bu terim kullanıldığı için kullandım. İstersen hap kadarda diyebilirim . ![]() Takılıyorum sana kızıyorsan bir daha söylemem. ![]() Bu arada babaannenin çiçekleri de çok güzeller. Ama o misafir bitkiyi tanıyamadım. |
|
|
|
|
|