![]() |
|
|
|
#11 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 11-03-2013
Şehir: Kayseri
Mesajlar: 658
|
çok teşekkür ederim dağçiçeğiv ablam ve tömürcek abim evde kalmakyan çok sıkılırım ama o büyük olan ağaçlar benim değil dedemgilin ben 60-70 yıl önce nası ağaç dikeyim.... ![]() |
|
|
|
|
|