![]() |
|
|
|
#11 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 27-10-2011
Şehir: Ankara
Mesajlar: 628
|
sukkulentlerden..
Bu da iç tarafta kalan bir sukkulent köşesi.. Pek keyifleri yok güneşleri azaldığı için.. Yer sorunuları :/.. ![]() Echeveria çiçeği.. en sevdiklerimden.. ![]() Lithopsların üstünde de artık güvencin yuvamız var, iki tane de yumurta.. Zarar vermeden başka yere aktarsam mı acaba? Güvercin bulur mu ki yakın bir yerdeki yumurtaları ? Gelip mavişlerin de üzerine oturuyorlar.. ![]() |
|
|
|
|
|